Drobečková navigace

Úvod > > Informace o školce

Informace o školce

Provozní doba: 6:30 - 15:30 hod.

Počet tříd: 1

Věkové složení: smíšená třída, zpravidla 3 - 6 let

Mateřská škola Křoví je od 1. ledna 2003 součástí Základní školy Křoví, příspěvkové organizace s právní subjektivitou. K organizaci náleží také školní jídelna, která zajišťuje stravování pro děti i dospělé. Všechny složky školy sídlí v jedné budově, což je významnou předností – umožňuje přirozené a každodenní kontakty mezi dětmi i zaměstnanci obou zařízení. Tato spolupráce vytváří klidné, bezpečné a podnětné prostředí, ve kterém se děti cítí jistě a spokojeně. Rodinná atmosféra školy podporuje pocit sounáležitosti a přispívá k plynulému přechodu dětí z mateřské do základní školy.

Mateřská škola sídlí ve starší, přízemní budově, která plně vyhovuje provozu školy. Záměrem zřizovatele je do budoucna vybudovat novou budovu školy s jídelnou a tělocvičnou. Mateřská škola je spádová pro děti z obce Křoví; podle dostupné kapacity přijímá také děti z okolních obcí.

Mateřská škola má jednu třídu. Provoz školy zajišťují prostory: vstupní chodba, šatna, herna s odpočinkovou částí (lehátka), umývárna, toalety, kancelář a sklady. Součástí školy je i atrium, která se využívá ke kulturním akcím ve spolupráci se základní školou, dále dle potřeby ke cvičení, individuálním či skupinovým činnostem.

Budova školy stojí uprostřed rozlehlé školní zahrady, která poskytuje dětem široké možnosti pro pohybové, poznávací i odpočinkové aktivity. Zahrada je vybavena herními prvky a je pro děti přirozeným prostředím pro učení hrou.

Škola se nachází v centru obce Křoví. V blízkém okolí je krásná a klidná příroda – les, rybník, louky a pole – ideální místa pro poznávací i relaxační vycházky dětí. V dosahu školy se nachází také víceúčelové hřiště využívané ke sportovním činnostem a několik obecních parků s herními prvky.

Charakteristickým rysem naší mateřské školy je rodinné a přátelské prostředí, vzájemná spolupráce se základní školou a důraz na bezpečí, pohodu a individuální rozvoj každého dítěte.